Google Videos - Best of Google Video


(also best of YouTube)
Best of google video.com is not sponsored by or affiliated with or .

The story of Control-Alt-Delete

 
Funny
March 14, 2006
 
 24
 14
63%
Get 2Gb free online storage with Dropbox


Comments

JK (guest)  -  March 14, 2006, 20:58
This was really interesting and fun to see an old computer geek.
TheTravl'nSalesman (guest)  -  March 15, 2006, 02:08
The true story of how things really work. Boring...
Perforated (guest)  -  March 15, 2006, 08:20
Bill Gates got his ass handed to him :)
Eric (guest)  -  March 15, 2006, 11:50
What is he saying? "I may have invented it but Bill.."? He sure didn't seem happy there. ;(
Ulf (guest)  -  March 15, 2006, 11:54
"I may have invented it but Bill made it famous", i wonder if Bill bought his house and burned it. :)
Marc (guest)  -  March 15, 2006, 14:35
Hey, what show is that, there seems to be a LOT of computer people or something on there. Would be interesting to see more from it.
Seb (guest)  -  March 17, 2006, 20:14
hahahah poor Bill :]
vincent (guest)  -  March 20, 2006, 17:03
hahahahha. great :D
marge (guest)  -  March 20, 2006, 17:03
more of this stuff! :)
loving (guest)  -  March 20, 2006, 17:04
wwhere is it from? i would love to see the whole show
pelle (guest)  -  March 27, 2006, 23:33
bill was p00ned .. lolz
Jalle (guest)  -  March 29, 2006, 19:53
Did he 'REALLY' meant for NT or did he just cover his as ROFL
K (guest)  -  April 1, 2006, 02:09
haha, bill has som much money that he derves some shit now and then.
K (guest)  -  April 1, 2006, 02:10
haha, great spelling above but I think everyone knows what I ment. or?
K (guest)  -  April 1, 2006, 02:11
haha, bill has som much money that he derves some shit now and then.
AG Lafley (guest)  -  April 1, 2006, 20:23
This STINKS
ok (guest)  -  April 3, 2006, 09:44
that was gay.
Belthesar (guest)  -  April 5, 2006, 10:40
that was fantastical
Kimozabi (guest)  -  April 9, 2006, 00:46
If you have 50 billion dollars and can't take a joke like that, it's sad.
Dan R (guest)  -  April 21, 2006, 10:29
I almost feel sorry for Bill.
Rawrz0r (guest)  -  April 22, 2006, 18:44
Poor Bill? lol.. Poor CtrlAltDel guy. Bill looked at him like he was mentally signing his death warrant.
Jeff Stewart (guest)  -  May 20, 2006, 05:34
hahah Bill got pwned
michal (guest)  -  May 29, 2006, 18:07
hujowe nic nie rozumiem
Daymn! (guest)  -  June 3, 2006, 17:50
Right on the target!
R (guest)  -  June 7, 2006, 11:02
michal: ako ne razumes, nauci engleski ;)
emc2 (guest)  -  June 9, 2006, 04:15
bill's gotta hate that guy
Mr. Gates (guest)  -  June 11, 2006, 03:22
That guy is so fired.
 Mazka  -  June 25, 2006, 18:20
I think the "crowd" learned about Ctrl-alt-del because it was used on even older computers already. Amiga 500 for example, booting the machine was well-known feature and had to be done to change game. So no wonder someone figured out to use it in other OS (windows) also.
Killa (guest)  -  July 15, 2006, 14:11
It was really funny... Bill made it famous... those words are true :D to those that don't understand:what do we do when something doesn't repond? press ctrl+alt+del. which OS breaks down most often? Windows of course!
nordan (guest)  -  July 19, 2006, 00:00
Poor Bill???, juaaaaaaaaaaa, who is the fat geek?, who know him?, please, imagine the world with out Bill, could you buy an IBM?. Thanks Bill, you are the one.
rui (guest)  -  July 23, 2006, 17:52
owned :D
Mesingel (guest)  -  August 13, 2006, 20:31
link = down :(
Hide (guest)  -  August 28, 2006, 16:06
haha Bill liked it so much that he killed the link :/
 Deleted0001  -  September 29, 2006, 17:27
Interesting.
keke (guest)  -  October 24, 2006, 12:25
WHY DOESNT THE VIDEO WORK??
guy (guest)  -  August 16, 2007, 18:24
http://www.youtube.com/watch?v=ZiH-iA9EO_Q&mode=related&search=
Adrey (guest)  -  April 12, 2013, 02:57
Heck yeah this is exactly what I nedeed.
bnllylris (guest)  -  April 12, 2013, 17:38
50nO5Y mzgrjoixjonx
Jimmyges (guest)  -  April 30, 2017, 20:39
Вкуснейший экзотический плод - мангустин, стал настоящим открытием в диетологии! Он содержит РЕКОРДНОЕ количество полезных веществ, стимулирующих активное жиросжигание и снижающих вес! Сироп мангустина растопит до 10 кг жира за 2 недели! Спаситесь от ожирения и сократите риск инфаркта, диабета и гипертонии на 89%. Перейти на сайт: http://mangystin.bxox.info/

Name

Comment

Please enter the text below





5 random popular videos

100% impressive
Rebuilding a Jeep in 4 minutes
Rebuilding a Jeep in 4 minutes

96% funny
Free photo booth
Free photo booth

79% interesting
Panama canal timelapse
Panama canal timelapse

83% funny
Messing around in the dark
Messing around in the dark

84% funny
What is love?
What is love?